sgif

Direktlänk till inlägg 19 september 2012

Information

Av Sollefteå GIF Bloggen - 19 september 2012 06:33

Jag har inte tappat intresse för Sollefteå GIF om ni tror det eftersom bloggen inte blir uppdatarad.
Känns som lite bortkastad tid när jag lägger ner ex antal timmar för knappt ha några läsare alls.

Som dom gångerna jag hållt på med statistik så har det inlägget tagit massa timmar att göra.   Ett vanligt införmatch inlägg tar väl mellan 15-45 minuter att göra.

Det känns inte alls kul när det oftast är 1 besökare per dag, ibland 2, ibland inga alls  på en matchdag då jag skrivet en inför match artikel kan det ibland vara 10st som mest.

Ju fler som läser bloggen ju fler inlägg kommer jag göra.    Kändes också onödigt betala för ta bort reklamen som syns på bloggen nu då det knappt är några som besöker ändå.    Innan betalade jag för reklamfritt på bloggen.





 
 
Ingen bild

Thomas

19 september 2012 20:58

Tro sjutton att ingen läser bloggen då det sällan finns något nytt att läsa! Vore ju intressant att läsa kring funderingar om fortsättningen.....läget i laget m.m Nu är det tyst på på hemsidan och på bloggen...som om inget hänt?

Sollefteå GIF Bloggen

23 september 2012 08:02

Hej, eftersom jag bara är live-rapportör så vet jag inte mer än det som jag själv tar reda på. Är också jätteintresserad av vad målsättningarna är kommande säsong är, ingår det i planerna att gå upp direkt eller är man nöjda med att vara ett division 3 lag? Besökarantalet har varit lika hela säsongen, som då jag skrev unik-statistik som tog jättelång tid att göra osv.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sollefteå GIF Bloggen - 23 juli 2014 22:08


                                                 Här nedan kommer vi göra en jämförelse hur många som besökt våra live-rapportering 2013 och 2014.   Vad kan man dra för slutsatser av denna jämförelse?Att våra live-rapporteringar efter 11 omgångar ...

Av Sollefteå GIF Bloggen - 20 juni 2014 08:14

Sollefteå GIF - Friska Viljor 1-0     Onsdag 18 Juni  -  start: 19.00 ...

Presentation


Välkommen till SGIF-bloggen. Här kommer det regelbundet skrivas om Sollefteå GIFs olika lag, främst SGIF A och SGIF B.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sollefteå GIF gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

SGIF kommande matcher!

SGIF skytteliga

SGIF varningsliga

Tabell, div 3 mell norrland

SGIF 2 kommande matcher!

SGIF 2 skytteliga

SGIF 2 varningsliga

Tabell. div 5 Ångermanland


Ovido - Quiz & Flashcards