sgif

Alla inlägg under maj 2013

Av Sollefteå GIF Bloggen - 17 maj 2013 18:12

Denna säsongen kan ni inte förvänta er att få samma service på live-rapporteringen på everysport.
Då jag den här säsongen är tvingad även skriva in målskyttar och kort på fotbolly.se rapportering.


Därför kommer jag omöjligt kunna skriva lika mkt om matchen som jag hade velat.


På bortamatcher som jag följer med laget på så kommer ni få samma service som vanligt.
Då jag inte måste köra två rapporteringar.


Har svårt att förstå hur dom kan kalla deras rapportering för live-rapportering???
Det enda man skriver in är ju målskyttar och korthändelser.    Det skulle jag vilja kalla för målservice från matcherna.


Live-rapportering är det som vi har via everysport.
Där man inför varje match får laguppställningar för varje match som live-rapporteras.
Text-rapportering med vad som händer under matchen  fasta situationer så som hörnor, straff och frisparkar det är live-rapportering.



Min åsikt det räcker med en live-rapportering -  har en klubb egen live-rapportering så ska man inte tvingas skriva in resultat för samma match på en annan matchrapportering.


Har inget emot Fotbollys matchrapportering,  tycker det är jättebra för dom klubbarna som inte hade egen live-rapportering sen innan.  Dom som följer Sollefteå GIF följer ju så klart den live-rapportering som vi alltid har haft.

Våra supportrar är ju intresserade av att veta hur det går i matchen vilka som startar osv....


Det roligaste jag vet är att live-rapportera,  men jag vet inte om jag har någon lust att fortsätta då jag blir tvungen göra rapportering även för för Fotbolly samtidigt som jag har våran 100% service live-rapportering via everysport.



Det enklaste vore ju om Fotbolly länkade in våran live-rapportering på deras matchrapporten sida.


Fotbollys idé -Vill öka intresset för den lokala fotbollen. 
Det gör man inte genom tvinga en klubb som redan har en "riktig" live-rapportering att även skriva in på deras rapportering...


Det bästa förslaget för alla parter... iom statistiken på deras sida ska stämma vore ju att jag kunde lägga in faktan i efterhand på dom matcherna som jag live-rapporterar via everysport.

 

 

Jag har live-rapporterat flera hundra matcher via everysport,  så när jag förra veckan fick en uppläxning av en från Fotbollys team.   Lägg ner säger jag bara!!!   



/Sollefteå GIFs live-rapportör just nu!




Presentation


Välkommen till SGIF-bloggen. Här kommer det regelbundet skrivas om Sollefteå GIFs olika lag, främst SGIF A och SGIF B.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sollefteå GIF gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

SGIF kommande matcher!

SGIF skytteliga

SGIF varningsliga

Tabell, div 3 mell norrland

SGIF 2 kommande matcher!

SGIF 2 skytteliga

SGIF 2 varningsliga

Tabell. div 5 Ångermanland


Skapa flashcards